søndag den 18. december 2011

Julen nede - ½ dag til afgang

Så er julen overstået - børnene er begavet til op over begge ører, og selvom taskerne er pakket, så er sommerfuglene så småt ved at indfinde sig. Det bliver liiiiidt træls at skulle hen over Atlanten og liiiiidt træls at vente 15 timer i NY. Jeees... hvad har vi gang i? Jeg kan jo ikke engang lide at rejse, kan jeg? 
Det er vidst det man kalde rejsefeber, tror jeg.


Men vi er klar, tror jeg. Der mangler lidt småtterier i håndbagagen, og vi havde lidt kvaler med ESTA ansøgningen og overvejede kortvarigt at lade Juliane blive hjemme på den bekostning. Men det er vidst fikset nu, og vi er tjekket ind i flyet. Kryds fingre for os, at alt kommer til at gå efter planen (hvorfor skriver jeg overhovedet det? Selvfølgelig kommer alt til at gå efter planen!)

Vi havde i øvrigt en super lækker jul, og børnene blev begavet til op over begge ører. Vi håber, at troperne i sig selv kan lette savnet af alt det nye legetøj, som bare ligger og venter på at vi kommer hjem og leger med det igen. I de næste 2 måneder, skal vi nemlig kun bruge badedyr og svømmevinger alligevel. Og nej, vi kommer ikke til at skulle bruge det varme tøj, som er pakket fordi Eva beretter at der åbenbart ikke er så varmt i troperne som vi regner med!!

A har lidt vanskeligt ved at begribe, hvor længe vi skal være afsted. Han spurgte mig lige hvor mange gange han ville gå glip af Disney sjov? Hæhæ - man vægter noget forskelligt som vigtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar