onsdag den 14. december 2011

4 dage tilbage

Nedtællingen er i fuld gang til vores rejse. Omverdenen er mest igang med nedtællingen til jul, og forsøger generelt at presse vores i forvejen pressede hjerner endnu mere.
I går var vi til Lucia-optog i børnehaven, hvor August gav den som frisk Luciadreng - han var noget betuttet og turde faktisk ikke synge med på sangen (selvom han er helt vildt god til teksten), men jeg tror nu alligevel, det var en stor oplevelse, at der var så mange, der stod og kiggede på dem.

I dag fik vi besøg af børnehavens husnisse - Morten - som det så er meningen, man skal give en på opleveren, som Morten så kan fortælle om i børnehaven næste dag. Alle de andre forældre har selvfølgelig været vildt overskudsagtige, at de havde en hel masse gode historier om Mortens drillende fantasi. Heldigvis blev jeg reddet på målstregen: Overskudsmoderen havde nemlig glemt nøglen i morges, så vi måtte stå ud i regnen og vente på nøgleassistancen. Både Morten og August var ved at tisse i bukserne i fryseregnvejret, og jeg er sikker på at Morten fik den oplevelse med, at tis i bukserne kun lunrt et øjeblik. Det reddede lige dagen, og nøgleassistancen kom, inden vi andre tissede i bukserne også. Gudskelov.

Til gengæld har vi fået krydset alle punkterne fra forleden af på listen - og vores Mastercards ER kommet. Så er alt jo næsten klar: Pas, penge og.... juleguf. Det er nemlig købt, jeg er dog stadig lige ambivalent ift. om EIS konfekt kan klare turen til troperne....
Desværre er der kommet nogle andre punkter til:
  • Postkasse iht. ny postkasselov (.....shyyyy... altså.... schyyy)
  • Bestilling af lejebil 
  • Bestilling af hotel på Isla Ometepe
Jeg mener stadig at det bør være min husbonds opgave. Ellers kan han jo passende begynde at blogge og underholde nisser i stedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar