mandag den 26. december 2011

Arenal


Så er vi endelig kommet lidt på eventyr. Efter endnu en nat hos Eva og Lars, startede vi dagen med at tage til Alamo for at hente en bil. I total typisk latinamerikansk stil tog bilen den tid en bil nu skal tage, men 1,5 timer senere var vi tilbage på sporet i en grå Toyota Yaris. Den så ok ud, men vi burde nok have betalt for 4 wd for vejene er virkelig ringe, fandt vi hurtigt ud af. Det lykkedes dog at komme frem mellem hullerne.




Vi havde en super flot tur hen over vulkanen Poá, som vi dog ikke kunne se pga. overskyethed. Vi så dog vandfald, vaskebjørne og en super flot kløft. A var lidt bange for at vi skulle komme til at køre ud over kanten, men Juls beroligede ham og sagde hele tiden "Ikke bange, August - ikke bange!" Det var rigtig sjovt at komme ud på køretur.



Da vi kom frem til Arenal fik vi en tur i poolen, og desværre er det ikke helt klart, så vi kan ikke se toppen, men hotellet er rigtig fint. Et lille sommerhus mener A (det er en hytte).

4 kommentarer:

  1. Det ser dejligt ud.
    Og vejene ligner jo det vi kender fra Venezuela....

    SvarSlet
  2. Som Christian siger ser det rigtig dejligt ud

    SvarSlet
  3. Kære August.
    Er det godt at være på din ferie?
    Vi synes, at billederne er flotte, så vi vil godt sige tak. Var det sjovt at være i flyveren?
    Jeg fik mange gaver, og Jonathan fik biler og garage, men jeg gider ikke fortælle dig, hvad jeg fik, da det er pigeting, som du ikke kan lide.
    Vi hyggede os juleaften, og jeg fik mandelgaven.
    Vi hyggede og og legede pudekamp. men hvis du godt vil høre, hvad jeg fik i julegave, må du komme hjem til mig og se dem. Det er hemmeligt.

    Når du kommer hjem til mig, skal vi hygge, og vi kan også lave noget rigtig sjovt og spændende, også må du også godt spise frokost hos os, fordi vi næsten har købt alt.

    Jeg savner dig også ret meget, også Mor og Jonathan selvom Jonathan ikke kender dig ret meget.

    Hvis du godt vil må du også godt spise aftensmad, hvis du vil, vi skal bare lige spørge Marianne, men jeg tror hun siger ja.
    KH og farvel
    Annika

    SvarSlet
  4. Hej Annika

    Jeg blev super duper glad for din kommentar, som min mor læste op for mig, da vi var nede ved de varme bade. Bagefter var jeg bare så træt, at jeg ikke rigtig kunne tænke lige - det hele virkede bare som en stor krussedulle, og det eneste jeg kunne tænke på var IS IS IS IS.

    Jeg tænker meget på hvad det er du har fået i julegave som er hemmeligt. Det glæder jeg mig til at finde ud af. Jeg fik faktisk en slangebøsse og en bog om dyr i Costa Rica. I dag havde jeg besluttet at vi skulle skyde et dyr som vi skulle spise til aftensmaden, men min far sagde at jeg kun måtte skyde med sten ud i vandet eller i krattet - jeg måtte ikke skyde efter dyr eller noget. Jeg spurgte ham hvorfor 100 gange og han kunne overhovedet ikke forklare hvorfor man må spise dyr, når man ikke må skyde dem. Det var rigtig dumt.

    Jeg glæder mig også til vi ses og jeg savner dig.
    Stort kram fra
    August

    SvarSlet