lørdag den 26. april 2014

Hørte jeg det? Hørte jeg virkelig det?

 

Det er sommer, det er sol og det er 5 uger siden jeg fik tilsluttet mit CI. Jeg sidder på terrassen og nyder solen, Jørgen og ungerne spiller fodbold nede i haven. De er mindst 20 meter og en etagehøjde væk, og så kan jeg høre hvad Jørgen siger dernede. Børnene er skingre og skriger for meget, men Jørgens stemme går klart igennem.

Hold da kæft.... Det blev jeg godt nok helt forskrækket over.

Jeg er også begyndt at snakke i mobil med mit CI i denne uge. Det tog lidt overvindelse at turde, men jeg er nødt til det. Min hjerne har simpelt hen skruet ned for lyden høreapparatet, så jeg ikke kan med den side mere.

Og jeg har købt billetter til en musical. Godt nok i 2015, men der var ikke lige nogen billetter til noget i næste uge, så må jeg jo vente. Men jeg glæder mig! Og er spændt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar