onsdag den 1. februar 2012

Queremos termales

Så sidder I klar til at modtage det sidste blogindlæg fra vores rejse. I dag går turen til Allegro Papagayo - et spansk all inclusive hotel, hvor vi skal være i 7 dage inden vi skal hjem. I typisk stil koster det spidsen af en jetjager at være på internettet der - hvorimod vi endnu ikke har betalt for at være på, men samtlige, billigere hoteller med undtagelse af 1 har haft gratis WiFi. Jeg tør også kun bo all inclusive på den slags hoteller, for jeg er altid bange for at skulle betale ekstra for at trække vejret et forkert sted eller bruge toilettet. Jeg tror nu ikke dette er bemærkelsesværdigt fint, men der er en pool (A) og cola (Juls) - så er lykken gjort.

I går var vi på "rafting" - dvs. flydetur ned af en flod nær Cañas. Det var rigtig godt. Vi så helt vildt mange dyr - aber, iguanas, firben, krokodiller, fisk, ørne, hejrer etc. Hele tiden.
Der var også en lille smule fart ind i mellem, men vi ville gerne måske have haft lidt vildere rapids - kunne have været lidt sjovt.





Efter turen var kl. ca. 12.30, og vi havde ikke flere planer. Familieafstemningen mellem at tage til Rincon de la Vieja og vandre eller Termales Miravalles - faldt som ventet ud til Miravalles fordel. Så hele eftermiddagen boltrede vi også i varme swimmingpool. 
Jeg tror vi er nødt til at emigrere. Jeg stemmer for klimaet, A stemmer for termales, Juls stemmer for... tja... at folk på gaden sådan lige pludselig kommer med kærlighedserklæringer - dagligt, og J er nødt til at følge med hvis han ikke skal undvære sin familie.


August siger at der som billedtekst til dette skal stå: "Bagefter legede jeg på vandrutsjebanen."


1 kommentar:

  1. Kære Cecilie
    Hold da op en fed tur I har haft. Det har været super dejligt at kunne nyde bare en lille del af jeres rejse via. denne blog. Det har jeg været utrolig glad for.
    Nyd nu de sidste dage og pas nu på med at "misbruge" al luften, så du får en ekstra regning for det.
    Knus
    Lilja (Løve-kollega)

    SvarSlet